SliderSliderSliderSlider

Persoonlijk - Deskundig

Hart voor uw zaak!

 

Als kantoor stellen wij alles in het werk om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Waar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden. Mocht er een fout zijn gemaakt of u bent om een andere reden niet tevreden over onze organisatie, dan nodigen wij u van harte uit om contact met Het Ros Beiaard op te nemen. Het geeft ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren.

Een gesprek heeft onze voorkeur. Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek rechtgezet kunnen worden. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen over de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Wij zullen uw klacht uiterst serieus behandelen.

Blijkt het probleem in een gesprek niet oplosbaar of vindt u een gesprek niet wenselijk, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk bij Het Ros Beiaard indienen. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.

Wij nodigen u graag uit om contact op te nemen.